duminică, 30 iulie 2017

Clasa Ip-uri RDS (Ipv4 si ipv6) lista

Clasa Ip-uri RDS. Lista cu toate ip-urile celor de la RDS-RCS (cele pe care le-am gasit) M-am decis alcatuiesc o lista cu clasele de ip’uri alocate celor de la RDS. Lista a aparut ca urmare a faptului ca unii clienti doresc ca anumite parti din site(admin-uri,bla..) sa fie accesibile numai de pe anumite ip-uri. Toate bune si frumoase cand ai ip static, dar atunci cand te loghezi la RDS, se schimba treaba. Am incercat sa vb cu un nene de la suport dar nu stia, el tot imi zicea cum sa aflu ip’ul meu :)) Nu stiu din punctul meu de vedere nu prea e normala treaba ar trebui ca […]

Clasa Ip-uri RDS (Ipv4 si ipv6) lista aparut prima oara pe Sfaturi IT

via Clasa Ip-uri RDS (Ipv4 si ipv6) lista

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu