duminică, 20 august 2017

Cum repar un port expus in Docker container chiar daca am firewall..

Cum reparam portul expus intr-un docker container in acest caz mysql/mariadb pe standard 3306 Cum reparam portul expus intr-un docker container in acest caz mysql/mariadb pe standard 3306 Docker asta e un animal ciudat, ideea e ca trece de firewall, eu spre exemplu am csf-ul, dar docker ca sa mearga face “fowarding” la porturi pt containerele sale ca acestea sa poata comunica intre ele. Ideea e sa nu rulati docker asa: docker run -p 3306:3306 blabla/blabla-mariadb ar trebui rulat asa: docker run -p 127.0.0.1:3306:3306 blabla/blabla-mariadb lafel si pt yml file nu o ardeti asa: ports: – “3306:3306” ardeti-o asa: ports: – “127.0.0.1:3306:3306” Acum sa ne corectam greselile: Daca ai un […]

Cum repar un port expus in Docker container chiar daca am firewall.. aparut prima oara pe Sfaturi IT

via Cum repar un port expus in Docker container chiar daca am firewall..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu